יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

מדע בדיוני בדצמבר

כמו בכל שנה, גם בחנוכה הקרוב, וליתר דיוק ב- 13 בדצמבר, יתקיים כנס מאוֹרוֹת של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה; יום אחד שכולו מדע בדיוני משובח ופרוע במגוון פעילויות - הרצאות, סדנאות, משחקים, מדע וכמובן מפגש עם חובבים אחרים (תוכניה). כרגיל, הכנס ייערך בקמפוס גבעת-רם שבירושלים, ושווה בהחלט להגיע.

גם הפעם תתקיים הרצאה חדשה שלי בשם "התנגדות לא תועיל", על המוטיבציה שמאחורי פלישת חייזרים לכדור הארץ על פי הספרות והקולנוע, והאם היא עומדת במבחן ההגיון. ההרצאה תערך בשעה 16:00 ועל מחירים ניתן לקרוא כאן.
רוצים גם משהו בחינם? רמזו לי להתכונן גם למשהו בשעה 11:00, אבל זה סוד.

בנוסף, הוזמנתי להרצות בכנס "מסע בין כוכבים" שייערך ב- 21 בדצמבר במצפה הכוכבים בגבעתיים. אני מודה שאני לא בין אלו שזוכרים את כל הפרקים בעל-פה, ושמעולם לא לבשתי מדי סטארפליט, אבל כן צפיתי בסדרות ששודרו בילדותי והרבה מחיבתי לתחום החלל ולמדע הבדיוני מגיע ממקורות אלה. ובכן, הפאנדום עדיין קיים, ומישהו צריך להתייצב לקריאה.
ההרצאה שלי תתקיים בשעה 12:00 ושמה "כדורי דייסון, מעליות חלל ויישויות קריסטליות - על מבני ענק בחלל".
העלות היא 20 ש"ח לכל הארוע, שכולל גם הרצאות של רועי צזנה, גלי גולן ועודד אברהם, אז ממש כדאי להגיע (דף הארוע בפייסבוק, ומחוץ לפייסבוק).

אם אתם מגיעים לאחד מהכנסים, אל תהססו להציג את עצמכם. אשמח להכירכם באופן אישי.

3 תגובות:

  1. ההרצאה "התנגדות לא תועיל" נשמע לי מעניין. אתה יודע אם יהיה התייחסות למלחמת העולמות? אני יודע שמדובר על ספרות וקולנוע אבל דווקא מעניין אותי התגובות של שידור הרדיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שידור הרדיו והתגובות אליו אינו קשור לנושא ההרצאה.

      מחק
    2. במקרה שהעובדה ששם המשתמש שלך מעלה חשד לספאם SEO היא מקרית בלבד, והנושא באמת מעניין אותך, אז אל"ף, אני מקווה שהיית בהרצאה כי היא הייתה מצוינת, ובי"ת, כנראה שהסיפורים על התגובות למשדר הרדיו היו די מוגזמים, כפי שמוסבר כאן:
      http://www.cracked.com/article_18487_6-ridiculous-history-myths-you-probably-think-are-true_p2.html

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.