יום שלישי, 23 באפריל 2013

סלעים ענקיים מהחלל - במציאות ובדמיון

נכון לעכשיו אני מתפרנס בעיקר מהרצאות באירועים שונים, אולם מדי פעם אני מרצה לקהל הרחב בהתנדבות. חוץ מחוויית שיתוף מידע מעניין עם אנשים אחרים, דבר שאני עושה גם בבלוג ובדף הפייסבוק שלי, אני סבור שיש לכך ערך מוסף. אני משתדל להעביר חומר למחשבה או לתת השראה לקהל גם כשההרצאה היא בעיקר לשם בידור ולא בהכרח הרצאה לימודית.
לפי התגובות שאני מקבל, זה אפילו מצליח לי.

בשבועיים הקרובים יתקיימו שתי הרצאות שלי, הפתוחות לקהל הרחב, וללא תשלום.


ההרצאה הראשונה:

"השמיים נופלים!" - ככל הנראה היתה זו פגיעת אסטרואיד שהכחידה את הדינוזאורים. האם גם אנו חיים בצל הסכנה? בהרצאה זו אסביר את הסיכונים ואת דרכי ההתמודדות איתם, וכל זאת מבלי להזכיר כלל את ברוס וויליס. בעצם אולי רק קצת.
מתוך SMBC כמובן.

ההרצאה הקרובה הוזמנה ע"י צוות WIZE, שמארגנים הרצאות נפלאות על מגוון נושאים מעניינים, ותתקיים במוצאי שבת 27/4 בשעה 20:00 ב- Storage98 Bar בתל אביב (דיזינגוף 98).

לדף הארוע בפייסבוק - https://www.facebook.com/events/327356470701393/
להזמנת מקומות, שלחו מייל לכתובת wize.storage@gmail.com, ציינו את מס' המקומות שברצונכם להזמין ווודאו שאתם מקבלים מייל חוזר, המאשר את הזמנתכם.

שימו לב שזה יוצא בערב ל"ג בעומר, אז אולי לחלקכם זו אלטרנטיבה טובה כדי לברוח מהמדורות ומהעשן.

ההרצאה השניה:

"מי נתן להם חליפות חלל?!" - בסרט "ארמגדון" יש אמת מדעית אחת: באמת קיימים אסטרואידים. חוץ ממנה יש בו יותר שגיאות מדעיות מאשר דקות צפייה. בהרצאה זו ננסה לתקן את הטעויות הגרועות ביותר (מחוסר זמן לתקן את כולן), ונדון בבעיות הנובעות מהצגת המדע באופן כה שגוי בסרט מצליח.
File:Armageddon-poster06.jpg
רק במקרה יצא ששתי ההרצאות קשורות זו לזו... בחיי.
ההרצאה תתקיים ביום חמישי 2/5 בשעה 19:00 באוניברסיטת תל-אביב בבניין דן דוד, כחלק מארועי "חמישי בקמפוס" של אוניברסיטת תל-אביב.
לדף הארוע - http://campus5.tau.ac.il/events/sifi/2-5-2013?instance=1367510400
לדף הארוע בפייסבוק - https://www.facebook.com/events/447092012038707/

אתם, קוראים יקרים, מוזמנים כמובן לבוא ולשמוע. אשמח מאד לפגוש אתכם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.