יום חמישי, 22 ביולי 2010

"ההתחלה היא החלק החשוב ביותר של העבודה" ונסיונות שכנוע-עצמי אחרים



מדוע בלוג?
כפוסט ראשון אני מרגיש חובה לענות על שאלת ה"מדוע?" המתבקשת. מי שמכיר אותי יודע שאני ממעט להתבטא, הן בעל פה והן בכתב, אבל אתם (שמכירים אותי) יודעים גם שהרבה מתרחש אצלי בתוך הראש, וכרגע הנושאים שמעסיקים אותי הגיעו למסה קריטית וכתוצאה מכך הם יראו אור בדרך זו או אחרת. נראה לי שדרך זו היא המתאימה ביותר וגם תגרום פחות נזקים.

למה לכתוב בפומבי?
נכון, אני טיפוס שמוקיר מאד פרטיות והכי קל היה לכתוב לאיזו מגירה. אבל זה לא מספיק: אני אוהב לחשוב, ודואב על המחסור בזמן שיכול היה להיות מוקדש למחשבה. אני אוהב לשמוע ולקרוא מחשבות חכמות ומורכבות שבאו לידי ביטוי ראוי, ומעריך אותן ואת מי שהגה אותן. אלו הם מקורות ההשראה שלי, ואני מקווה יום אחד להיות מקור השראה של אחרים.

מה הולך לקרות בבלוג הזה?
האמת היא שלא גיבשתי תכנית ברורה, ולכן יתכן שהתשובה שלי מעט מפוזרת: אני הולך לכתוב על דברים שמעניינים אותי ושגם אתם עשויים להתעניין בהם (לדעתי לפחות). דברים כמו חלל, מדע בדיוני, ספקנות, דברים מגניבים של מדע וטכנולוגיה וכיוצא בזה. אני מניח שמדי פעם יופיעו גם דברים שקשורים לספרים ולסיפורים, לסרטים, משחקי מחשב וכמובן שכמו בכל אתר באינטרנט יהיו גם חתולים.
נשמע גיקי למדי, נכון? ובכן, אני לא מצפה מכם להיות מופתעים, בוודאי לא מי שמכירים אותי.

בזאת אסיים להפעם, ואאחל לכם קריאה מהנה. זכרו שכל הכתוב כאן הוא ביטוי שלי ואינו נאמר בשם אחרים. כמו כן דעו שאני מצפה לתגובותיכם, ואם מעניין לכם, אל תהססו לספר לחבריכם וללנקק לכאן. אגב, הבלוג עדיין תחת מאבקי עיצוב, עימוד ושיפוצים כלליים. נא סילחו לי על האבק והפיגומים.

______________________________________
רק שתדעו: הציטוט בכותרת הוא מתוך "המדינה" מאת אפלטון.

2 תגובות:

  1. תתחדש על הבלוג ושיהיה בהצלחה. נחמד לראות עוד חובבי אסטרונומיה באיזור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.